123 Automatisering



Helpdesk-Ticketsysteem

Gemak voor u en voor ons

Afgelopen maand zijn we gestart met de Implementatie van een nieuw ticketsysteem.

Wat is een Ticketsysteem:

Een helpdeskticketsysteem (support-ticketsysteem) is helpdesksoftware dat alle supportverzoeken van onze klanten/gebruikers vanuit verschillende kanalen verzamelt en ze vanaf één plaats beheert. Dit maakt het ontzettend overzichtelijk en handig.

Waarom zijn zijn we overgestapt op een nieuw ticketsysteem?
Het oude ticketsysteem gaf ons niet de mogelijkheid om klanten/gebruikers in te laten loggen en zelf tickets aan te maken. En om het overzicht te bewaken voor zowel u en voor onszelf, hebben we besloten om over te stappen naar een nieuw ticketsysteem. Het ticketsysteem geeft u de gelegenheid om een gemakkelijk en snel een ticket in te voeren zodra u in de gelegenheid bent. Ook ’s avonds of in het weekend. U kunt ook gemakkelijk screenshots of andere bijlagen meesturen.

Werking ticketsysteem:
Nu de implementatie van het nieuwe ticketsysteem is voltooid kunnen u en uw medewerkers op verschillende manieren zelf tickets aanmaken, een bestaande ticket aanvullen met extra informatie, een gesloten ticket weer her-openen, de voortgang zien van een openstaande ticket en een overzicht zien van alle openstaande en voltooide tickets.

Ticket aanmaken:
Tickets aanmaken kan vanaf heden dus op verschillende manieren.
Een korte uitleg.

Er wordt telkens automatisch een ticket aangemaakt en u ontvangt direct een automatisch reactie met het ticketnummer en de weblink naar het ticket. Wanneer er een aanpassing of aanvulling komt ontvangt u een update.

https://service.123automatisering.nl/

Heeft u naar aanleiding van deze uitleg nog vragen?
Neem dan contact met ons op via 030-3035338 of stuur een email naar Service@123automatisering.nl.