123 Automatisering



Animana™ VoIP koppeling

Telefoon (VoIP) integratie met Animana™

123AUTOMATISERING is de ICT partner voor veel Dierenartsenpraktijken , Dierenklinieken, Dierenziekenhuizen en Veterinaire Ketens in Nederland.

Inmiddels hebben we ruim 160+ Dierenklinieken (1400 toestellen) die dagelijks gebruik maken van ons telefonie platform.

Als praktijk moet je 24 uur per dag bereikbaar kunnen zijn, altijd. Daarom moet u er op kunnen vertrouwen dat uw internet en telefonie dag en nacht werkt en bovendien gemakkelijk in beheer is en mocht er toch iets zijn dan moet uw partner bereikbaar zijn en snel kunnen reageren.

Van onze veterinaire klanten kregen wij met regelmaat het verzoek of er een mogelijkheid bestond om de telefonie flow te optimaliseren door een koppeling te realiseren met het praktijkmanagementsoftware Animana™.

Eind 2019 is er contact geweest tussen tussen Animana™ en 123AUTOMATISERING om een pilot te starten en is er een koppeling ontwikkeld tussen de VoIP oplossing van 123AUTOMATISERING en het veterinaire praktijkmanagementsysteem Animana™.


De koppeling biedt een nieuwe ervaring voor Animana™ gebruikers om met VoIP te bellen.

 

Wat houdt de koppeling precies in?

De koppeling is eigenlijk tweeledig. De koppeling werkt niet alleen met inkomende gesprekken maar ook met uitgaande gesprekken.

  • Vanuit het praktijkmanagementsoftware Animana™ kunt u het telefoonnummer aanklikken en direct bellen naar de klanten met het vaste toestel op uw bureau.
  • Bij binnenkomende gesprekken wordt op basis van nummerherkenning direct de juiste klantkaart getoond wanneer een klant belt.


Wat zijn uw voordelen?

 

Door het automatisch openen van het juiste cliëntdossier bij een inkomend telefoongesprek, verlies je geen tijd met het handmatig opzoeken van klanten.

 

U weet direct wie u aan de lijn heeft en kunt direct vragen voor welk huisdier ze bellen.
Hierdoor voelen klanten zich gekend en krijgen ze een positief gevoel.

 

De geautomatiseerde zoekfunctie op basis van het telefoonnummer van de klant voorkomt fouten en zorgt ervoor dat je het juiste cliëntdossier opent.

 

Uw klant ervaart een meer persoonlijker benadering.

 


Maakt uw praktijk gebruik van het veterinaire praktijkmanagementsysteem Animana™ en wilt u ook een koppeling met een telefooncentrale?

Neem vrijblijvend contact op met 123AUTOMATISERING. Wij bespreken dan graag met u de mogelijkheden.

Naast telefonie binnen de veterinaire branche zijn we ook actief met netwerk gerelateerde zaken  zoals: Internet, werkplekbeheer, Cloud, Microsoft 365, camera toezicht, intercom en toegangscontrolesystemen.