123 Automatisering



3CX

De VoIP centrale die meer doet dan alleen bellen.

Telefooncentrale:
het nieuwe werken

  • Ontwikkeld voor flexwerken
  • In de cloud of lokaal geïnstalleerd
  • Eenvoudig te installeren en te beheren
  • Veilig, betrouwbaar, flexibel

Videoconferenties zonder apps voor een onbeperkt aantal gebruikers

Voor de meeste videoconferentie-oplossingen moeten gebruikers een app downloaden of een account aanmaken. Dat is niet alleen tijdrovend, maar kan ook beveiligingsproblemen opleveren en is voor veel gebruikers een extra horde die ze moeten nemen.

De geïntegreerde functie voor videoconferenties van 3CX is gebruiksvriendelijk en werkt zonder apps. Dat betekent dat de externe deelnemers die u uitnodigt, geen apps hoeven te downloaden of account hoeven aan te maken om te kunnen deelnemen. Ze hoeven alleen maar in hun browser op de link naar uw videoconferentie te klikken, dat is alles!

Live chat:
maximale conversie

  • Zet bezoekers om in leads en verkopen
  • Van chat naar telefoon- of videogesprek
  • Verbeter de klantbeleving
  • Eén simpele interface

Flexibel:

Wilt u of een van uw medewerker tijdelijk thuis werken. Met de oplossing van 123AUTOMATISERING kunnen we heel gemakkelijk de medewerker voorzien van een toestel via een App op de Smartphone of via een laptop.

Zo kan de medewerker gewoon thuis de telefoon aannemen en afspraken plannen.

Wanneer de medewerker uitbelt wordt er gebeld via het nummer van de zaak. 

Dashboard:

Standaard inbegrepen is het Wallboard waarin je o.a. heel overzichtelijk kunt zien hoeveel gesprekken er zijn geweest , hoeveel verloren gesprekken, hoeveel gesprekken er in de wacht staan en de gemiddelde wachttijd.

Zo kun je tijdens de dag gemakkelijk sturen wanneer het druk is.

Rapportage:

Een ander veel gebruikte gratis tool is de rapportage. Na enkele weken kun je een overzicht per maand of week ontvangen zodat je een goed overzicht hebt wat de drukke dagen en tijden zijn aan de telefoon. Hier kun je dan de juiste hoeveelheid mensen op afstemmen.

De voordelen op een rij:

  • Vast bedrag per maand voor licentie, hosting en onbeperkt bellen binnen Nederland naar vast en mobiel.
  • Gebruik Wallboard: Realtime overzicht met aantal gesprekken vd dag, aantal wachtende, aantal verloren gesprekken, gemiddelde wachttijd…enz)
  • Gratis rapportage per email.
  • Gemakkelijk thuis werken middels webclient (op Pc/laptop) of App op Android of IOS.
  • Voicemail
  • Wachtrij
  • Wachtmuziek
  • Vastmobiel Integratie.