Fuga – VoIP Koppeling
Telefoon (VoIP) integratie met Fuga
123AUTOMATISERING is de ICT partner voor veel Dierenartsenpraktijken , Dierenklinieken, Dierenziekenhuizen en Veterinaire Ketens in Nederland.
Inmiddels hebben we ruim 190+ Dierenklinieken (2100 toestellen) die dagelijks gebruik maken van ons telefonie platform.
Als praktijk moet je 24 uur per dag bereikbaar kunnen zijn, altijd. Daarom moet u er op kunnen vertrouwen dat uw internet en telefonie dag en nacht werkt en bovendien gemakkelijk in beheer is en mocht er toch iets zijn dan moet uw partner bereikbaar zijn en snel kunnen reageren.
Vanuit de markt kregen we de vraag of er een mogelijkheid bestond om de telefonie flow te optimaliseren door een koppeling te realiseren met het Belgische praktijkmanagementsoftware Fuga.
Sinds februari 2025 is er contact geweest tussen tussen Fuga en 123AUTOMATISERING om een pilot te starten en is er een koppeling ontwikkeld tussen de VoIP oplossing van 123AUTOMATISERING en het veterinaire praktijkmanagementsysteem Fuga.
Fuga is een Belgische praktijkmanagementsysteem voor de Veterinaire markt en geschikt voor gezelschapsdieren, paard- en landbouwhuisdieren-praktijken. Fuga is sinds 2008 actief in de markt en nu ook in Nederland beschikbaar.
De koppeling biedt een nieuwe ervaring voor Fuga gebruikers om met VoIP te bellen.
Wat houdt de koppeling precies in?
De koppeling is eigenlijk tweeledig. De koppeling werkt niet alleen met inkomende gesprekken maar ook met uitgaande gesprekken.
- Vanuit het praktijkmanagementsoftware Fuga kunt u het telefoonnummer aanklikken en direct bellen naar de klanten met het vaste toestel op uw bureau.
- Bij binnenkomende gesprekken wordt op basis van nummerherkenning direct de juiste klantkaart getoond wanneer een klant belt.
Wat zijn uw voordelen?
Door het automatisch openen van het juiste cliëntdossier bij een inkomend telefoongesprek, verlies je geen tijd met het handmatig opzoeken van klanten.
U weet direct wie u aan de lijn heeft en kunt direct vragen voor welk huisdier ze bellen.
Hierdoor voelen klanten zich gekend en krijgen ze een positief gevoel.
De geautomatiseerde zoekfunctie op basis van het telefoonnummer van de klant voorkomt fouten en zorgt ervoor dat je het juiste cliëntdossier opent.
Uw klant ervaart een meer persoonlijker benadering.
Maakt uw praktijk gebruik van het veterinaire praktijkmanagementsysteem Fuga en wilt u ook een koppeling met een telefooncentrale?
Naast telefonie binnen de veterinaire branche zijn we ook actief met netwerk gerelateerde zaken zoals: Internet, werkplekbeheer, Cloud, Microsoft 365, camera toezicht, intercom en toegangscontrolesystemen.