123 Automatisering



Supportmedewerker ICT

Voor onze Servicedesk zijn wij op zoek naar een collega in de functie van Servicedesk-medewerker ICT. Ben je technisch vaardig, oplossingsgericht, staat de klant bij jou op de eerste plaats en beantwoord jij graag alle IT-vragen van onze klanten?

Wij bieden jou de gelegenheid om de supportdesk verder uit te breiden en te professionaliseren. Heb jij ervaring met een of verschillende ticketsystemen, Remote Monitoring & Management (RMM), Endpoint Detection and Response (EDR) en vindt je het leuk om toffe klanten te helpen. Solliciteer dan snel op deze vacature!

Wat ga je doen?

Als Servicedesk-medewerker ICT speel je een belangrijke rol in het zo snel en goed mogelijk helpen van onze klanten.

In deze rol ben je via de telefoon en e-mail het eerste aanspreekpunt voor de eerste- en tweedelijns problemen. Daarnaast los je soft- en hardware problemen op, schrijf je werkinstructies en handleidingen, zorg je voor het onderhoud van onze systemen, beheer je gebruikers en toegangsrechten. Je houd ervan het beste in jezelf naar boven te halen, je talent te benutten en samen met jouw collega’s de klant te helpen. Dit alles doe je om zo goed en snel mogelijk een oplossing te vinden voor de klant en deze een optimale service te bieden.

Als Supportmedewerker ICT voer jij de volgende werkzaamheden uit:

  • Professionaliseren van de Servicedesk;
  • Beheren van alle inkomende tickets;
  • Monitoring van ons RMM dashboard;
  • Aannemen, registreren en oplossen van storingsmeldingen;
  • Inwinnen en juist interpreteren van storingsmeldingen;
  • Geven van uitleg aan gebruikers;
  • Uitvoeren van installatiewerkzaamheden;
  • Opzetten en bijhouden van een kennisbank voor de klanten;

Je beschikt over de volgende kwaliteiten:

  • Afgeronde mbo-niveau 4 opleiding binnen het vakgebied ICT;
  • Windows 10 (MCSA) gecertificeerd;
  • Ervaring met het opzetten en onderhouden van een Microsoft 365 omgeving;
  • Kennis van en ervaring met een ticket-registratiesysteem;
  • Klant- en servicegericht;
  • Communicatief, analytisch, teamplayer en stressbestendig;
  • Gestructureerd en initiatiefrijk;
  • Enthousiasme bij het oppakken van nieuwe producten;

Wat bieden wij jou?

Je komt als Supportmedewerker ICT terecht in een leerzame en uitdagende functie. Tegelijkertijd vinden we het ook belangrijk dat je dit goed kunt combineren met je privéleven.

Verder krijg je:

  • Een spannende werkomgeving, waarin je de ruimte krijgt om het maximale uit jezelf en jouw IT-carrière te halen;
  • Een goed salaris;
  • Laptop en mobiele telefoon;
  • Uitstekende opleidingsmogelijkheden, omdat wij geloven dat je nooit bent uitgeleerd!
  • De mogelijkheid om vanuit huis te werken;
  • De vrijheid om ook zelf verbeteringen aan te brengen;

 

Minimaal 24 uur

Ben je nieuwsgierig geworden naar deze vacature neem dan contact op met Sonja van den Hoogen via 030-3035338 of stuur je C.V. naar info@123Automatisering.nl ter attentie van Sonja van en Hoogen.

Tot snel.