123 Automatisering



Algemene Voorwaarden

Prijzen

In al onze voorstellen vermelde prijzen zijn exclusief B.T.W.

Voor werkplekken, laptops en servers hanteren wij dagprijzen en is er gekeken wat er op dit moment leverbaar is bij onze distributeurs. Dit kan per dag verschillen.

Tarieven

Voor werkzaamheden die wij zelf (ku)nnen) uitvoeren, zijn de tarieven als volgt; Implementatie/Service op basis van nacalculatie à €.90,- per uur

Indien er (specifieke) expertise ingehuurd moet gaan worden, gelden er andere tarieven. Deze aangepaste tarieven zullen vooraf kenbaar gemaakt worden.

De genoemde bedragen zijn exclusief voorrijkosten.

Voorrijkosten zijn €. 75,- per locatie per dag. (>100km extra kosten van €.0,60 p/km, gerekend vanaf Utrecht). Parkeerkosten, indien van toepassing, worden doorberekend.

Voor werkzaamheden buiten kantoortijden gelden de navolgende toeslagen:

Toeslag uren buiten kantoortijd:                75 %

Weekend toeslag:                                            100 %

Voor incidentmeldingen buiten kantoortijden geldt een starttarief van € 125,00

Betaling

Wij leveren apparatuur en diensten op factuur. Betaling binnen 14 dagen na aflevering.

Voor orders boven de €2000,00 excl. BTW, hanteren wij een vooruitbetaling van 50%. Zodra deze betaling ontvangen en verwerkt is, zullen wij de inkooporder plaatsen bij onze distribiteur.

Onderstaande producten/diensten worden per maand (of per kwartaal) gefactureerd en worden geïncasseerd via een automatische incasso.

  • Office365
  • Data connectie (ADSL, Glasvezel, etc)
  • Mobiele (data) producten

Levertijd

De levertijd gaat altijd in overleg na opdracht.

Levering en installatie

De levering en installatie zullen plaatsvinden in onderling overleg.

Uitreksel KvK

Bij het plaatsen van de eerste order verzoeken wij u ons een geldig uittreksel van de Kamer van Koophandel te doen toekomen.

Geldigheid

Een offerte blijft geldig tot twee weken na dagtekening en/of zolang de voorraad strekt.

Uitsluitingen

123AUTOMATISERING B.V. kan ten nimmer aansprakelijk gesteld worden op onderstaande gevolgen:

  • Het toezeggen en garanderen van rendementen, kostenverlagingen en resultaten.
  • Indien uw netwerk en of data niet meer toegankelijk en/of bruikbaar is doormiddel van Hacken en/of malware, zoals onder andere computervirussen, wormen, trojans, logic bombd, DoS, hoax, etc
  • Uitval van of storing in computernetwerken of –systemen (storingrisico), indien de schade het gevolg is van uitval van of storing in de levering van energie, breedbandverbindingen of mobiele (gsm) aanbieder.
  • Het niet (tijdelijk) beschikbaar zijn van (online)diensten en/of verbindingen welke geleverd zijn door leveranciers en/of partners van 123AUTOMATISERING B.V.. Bijvoorbeeld: KPN, RoutIT, Vodafone, Microsoft, etc.
  • Het niet of tijdelijk beschikbaar zijn van een snel en stabiel Wi-Fi signaal. Gezien Wi-Fi snel beïnvloed kan worden door alle externe stoorbronnen en/of obstakels, is een constant gegarandeerd signaal niet af te geven. Dit geldt zowel voor indoor- als outdoor (Point-toPoint) oplossingen.

Aansprakelijkheid / Verzekering

Indien er tijdens onze werkzaamheden schade ontstaat zijn wij verzekerd voor de volgende schadegevallen:

  • Aansprakelijkheidsverzekering met een maximaal verzekerd bedrag van € 2.500.000
  • Beroepsaansprakelijkheidsverzekering met een hoofdlimiet verzekerd bedrag van €500.000 en een sublimiet (reconstructiekosten) van €125.000

Wijzigingen

(Prijs)Wijzigingen onder voorbehoud.

Contractduur

Alle abonnementen (VoIP, Servicecontract, Internetlijnen, Microsoft 365) hebben een contractduur van 1 jaar of anders aangegeven. Daarna zijn deze maandelijks opzegbaar.

Opzeggen

Opzeggen van lopende contracten (VoIP, Servicecontract, Internetlijnen, Microsoft 365) dient schriftelijk gedaan te worden via post of email.